Działasz w branży deweloperskiej? Postaw na skuteczną stronę www!

Jeżeli działasz w sektorze nieruchomości, zastanów się w jakim stopniu Twoja firma jest zauważalna na rynku? Czy kanały, którymi docierasz do swoich potencjalnych klientów są wystarczająco efektywne? Czy Twoja strona www jest na tyle atrakcyjna, by zaangażować i zachęcić do kontaktu Twoich potencjalnych klientów?

Słupki przedstawiające rozwój sektora nieruchomości stale rosną, co w praktyce zauważyć można w zmieniającej się architekturze miast. W równie szybkim tempie rozwija się branża deweloperska.

W jaki sposób skutecznie wyróżnić się na rynku nieruchomości? Jak w obliczu intensywnego rozkwitu konkurencji zwiększyć swój potencjał reklamowy? Podpowiadamy! Poprzez profesjonalną stronę internetową.

Grunt to profesjonalna strona internetowa

Działasz w branży deweloperskiej? Postaw na skuteczną stronę www!

Po pierwsze responsywność. Dając użytkownikom możliwość szybkiego dotarcia do Twojej strony, automatycznie zwiększasz swoje szanse na pozyskanie nowego klienta. Jakie możliwości da Ci responsywność? Przede wszystkim to, że Twoja strona będzie dostępna na wszelkich urządzeniach mobilnych, co zwiększy jej dotarcie do potencjalnych klientów. Rozmiar strony www automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest wyświetlana. Możesz zatem spokojnie zapomnieć o konflikcie na linii użytkownik smartfona, a czytelność witryny internetowej Twojej firmy. Obok zwiększenia możliwości dotarcia do odbiorców, bardzo istotny jest wygląd Twojej strony, jej atrakcyjność i użyteczność.

Czego nie może zabraknąć?

Działasz w branży deweloperskiej? Postaw na skuteczną stronę www!

Na co zatem zwrócić szczególną uwagę? Przede wszystkim na oprawę wizualną i intuicyjny rozkład treści, który w prosty sposób umożliwi odbiorcy szczegółowe zapoznanie się z ofertą Twojej firmy. Dodatkowo profesjonalne zdjęcia stanowią istotną informację dla Twojego potencjalnego klienta, na temat tego jak dana inwestycja będzie wyglądać. Wzbogacając dane inwestycji o jej wizualizację graficzną 3d odbiorca może zobaczyć układ pomieszczeń, możliwości zagospodarowania powierzchni, a nawet to, jaki będzie mieć widok z okna. Ponadto na witrynie internetowej Twojej firmy, na długo przed wykonaniem danej realizacji deweloperskiej,  możesz zamieścić informacje na temat postępów budowy, dalszych planów i statusu dostępności pomieszczeń. Zakładka z inwestycjami daje Ci również możliwość podzielenia się z użytkownikami historią miejsca, w którym realizujesz swój aktualny projekt.

 Wzbogać swoją stronę o galerię z przykładowymi aranżacjami wnętrz

Stronę warto wzbogacić o dodatkowe cechy i funkcjonalności typu: okno z opiniami klientów, licznik pokazujący ile dni pozostało do końca realizacji inwestycji, karty mieszkań czy galerię z możliwymi aranżacjami wnętrz. Takie zabiegi z pewnością podniosą atrakcyjność i wiarygodność Twojej firmy. Warto również pomyśleć o podstronie z aktualnościami, na której możesz zamieścić ciekawe wywiady na żywo, „prosto z budowy”. Ważną rolę odgrywa zakładka prezentująca firmę, jej historię i dokonania. To tutaj możesz pokazać jak rozwijała się Twoja marka, kluczowe daty i momenty.

Przedstaw misję i wizję Twojej firmy, a także zespół pracowników, ich stanowiska, zakres obowiązków i prywatne zainteresowania. Dzięki pełnemu opisowi Twojej firmy budujesz do swojej marki zaufanie, potwierdzasz jej wiarygodność i gotowość do działania. W ten sposób budujesz obraz firmy jako otwartego na współpracę dewelopera, któremu można zaufać. przedstawiając firmę z „ludzkiej strony” zbliżasz do siebie potencjalnych klientów.

Jeśli nie masz pomysłu, skontaktuj się z nami. Znamy się na tym i chętnie pomożemy! 🙂