Strona wizytówka – kiedy sprawdza się najlepiej?

Strona wizytówka to nic innego jak zwięzłe przedstawienie w internecie oferty marki Twojej marki wraz z danymi kontaktowymi. Witryna bazuje na prostym układzie treści, bez dodatkowych funkcjonalności.

To doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy chcą  zaistnieć w sieci przy niskich kosztach, np. dla startup’ów, których budżet jest ograniczony. Zaletą strony www typu wizytówka jest prosta i jasna nawigacja. Odbiorca odwiedzając stronę tego typu bez problemu odnajdzie wszystkie pożądane przez siebie informacje.

Strona wizytówka – anatomia w pigułce

Strona wizytówka - kiedy sprawdza się najlepiej?

Budowa strony wizytówki, o czym wspomnieliśmy kilka wersów wcześniej, jest mocno uproszczona. Najczęściej tworzą ja, takie elementy jak: menu złożone ze standardowych podstron (o firmie, oferta, kontakt), statyczny nagłówek graficzny, elementy graficzne korespondujące z charakterystyką marki. Intuicyjny system zarządzania treścią (CMS) pozwoli samodzielnie edytować treści strony, co daje ogromną swobodę w prowadzeniu działań marketingowych. Do dominujących cech charakterystycznych proponowanych przez nas stron wizytówek niewątpliwie nalezą:

  • użyteczność – skupiamy się na doświadczeniu odbiorcy; stosując zasady UX gwarantujemy prostą nawigację strony, zgodną z najwyższymi standardami,
  • unikatowa grafika – przygotowana przez nas grafika, odpowiada indywidualnym oczekiwaniom klientów, maksymalnie dopasowując się do specyfiki ich działalności
  • skuteczność – projektowane przez nas witryny wizytówki to doskonałe narzędzie komunikacji, z którym osiągniesz sukces.

Zaprezentuj ofertę w prosty sposób i zdobywaj nowych klientów

Wizytówki www są sprawdzonym narzędziem dla osób szukających skromnej strony internetowej, która ma po prostu dobrze komunikować usługi, produkty, czy wartości marki. W czym tkwi siła tego typu stron? To przede wszystkim:

  • możliwość prezentacji oferty – bezpośrednie zwrócenie się do klientów i komunikowanie językiem korzyści,
  • zbudowanie profesjonalnego wizerunku firmy i podkreślenie atutów Twojego biznesu,
  • kreacja wiarygodności Twojej marki,
  • możliwość prowadzenia dialogu z Twoimi potencjalnymi klientami – głównie przez CTA. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat przycisków wzywających do akcji (CTA), zachęcamy do zapoznania się z jednym z naszych wpisów, który znajdziecie tutaj.

Dla kogo?

Strona wizytówka to idealne rozwiązanie dla:

  • start’upów – niech świat dowie się o Twoim biznesie! Strona wizytówka pozwoli Ci zaistnieć w sieci, docierając do nowych odbiorców,
  • specjalistów z różnych branż – strona wizytówka jest niezwykle pomocna w budowaniu personal brandingu,
  • ekspertów wolnych zawodów – wizytówki internetowe to sprawdzone rozwiązanie dla specjalistów wolnych zawodów (adwokaci, lekarze etc.),
  • małych przedsiębiorstw.

Jeżeli chcesz zbudować profesjonalny wizerunek Twojej marki w internecie, zapraszamy do nas. Przygotujemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie!