Tych treści nie może zabraknąć na Twojej stronie www

Firmowa strona internetowa to wizytówka Twojego biznesu, dlatego pamiętaj, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jeżeli za pierwszym razem nie oczarujesz swoich potencjalnych klientów, wiedz, że drugiej szansy możesz już od nich nie dostać.

Oczywiście obok warstwy wizualnej strony, sprzyjającego użytkownikowi układu treści, czy optymalizacji pod SEO, niezwykle istotny jest przekaz… Przekaz, czyli to, co chcesz zakomunikować swoim potencjalnym klientom. Jeżeli treść nie będzie wystarczająco ciekawa, użytkownicy nie będą tracić na nią czasu, po prostu. Jakich treści nie może zatem zabraknąć na Twojej stronie?

Skąd przychodzisz i dokąd zmierzasz?

Treści, które muszą znaleźć się na stronie www - opis firmy

Podstrona prezentująca firmę to okazja do przywitania się z Twoim potencjalnym klientem i przedstawienia profilu firmy. To tutaj możesz wirtualnie uścisnąć dłoń użytkownika i zaprosić go do dalszego odkrywania treści. To doskonała okazja do tego, by „pochwalić się” osiągnięciami marki, opowiedzieć historię firmy, przedstawić jej cele i plany dalszego rozwoju.

Opowiadając o swojej marce koniecznie zatrzymaj się przy osobach, które ja tworzą… Bo przecież firma to ludzie, którzy budują jej fundament, wytyczają kierunki rozwoju, nadają wartość wykonywanej pracy. Pokazując „ludzką twarz” swojej firmy, zmniejszasz granicę między Tobą a odbiorcami, tworząc tym samym niewidzialną więź. Komunikując się ludzkim językiem zwiększasz swoje szanse dotarcia do potencjalnego klienta, który z przyjemnością dowie się skąd przychodzisz i dokąd zmierzasz. 🙂

Do sedna sprawy, czyli oferta

Zakładka z ofertą powinna być atrakcyjna dla oka i umysłu odbiorcy. To centralny punkt Twojej strony www. Tutaj przesądzają się losy ewentualnej współpracy z Twoją firmą. Prezentując ofertę musisz wykazać maksimum zaangażowania. Tu nie ma miejsca na półśrodki – liczy się konkret i merytoryka. Pamiętaj, że Twoja oferta nie może być nieaktualna – nikt bowiem nie będzie tracić czasu na zaprzątanie sobie głowy przedawnionymi informacjami, które nijak się mają do tego, co jest obecnie.

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem

To idealne miejsce, w którym będziesz mógł dzielić się swoją wiedzą ekspercką z internautami. Regularna publikacja ciekawych treści zachęci odbiorców do częstszego zaglądania na Twoją witrynę. Prowadząc blog firmowy budujesz ekspercki wizerunek firmy jako specjalisty w swojej branży. Wpisy generowane na potrzeby bloga także pomogą Ci w pozycjonowaniu strony i kierowaniu na nią ruchu.

Co w branży piszczy?

Treści, które powinny znaleźć się na stronie - aktualności

W Twojej branży dzieje się dużo i często? Uczestniczysz w targach, konferencjach, poszerzasz ofertę o nowe produkty, usługi? Napisz o tym! Dzięki zakładce ‚aktualności’ użytkownik widzi, że Twoja firma żyje, a nie zapadła w zimowy sen. Regularne publikowanie newsów branżowych buduje komunikację z odbiorcami, którym dostarczasz wiedzy „od kuchni” o Twojej branży.

Oni nam zaufali

Twojej firmie zaufało wiele klientów, którzy chętnie do Ciebie powracają i polecają Twoją ofertę dalej? Pokaż to! Zaprezentuj na stronie referencje od swoich klientów. W ten sposób pokażesz, że to o czym piszesz w prezentacji swojej marki to nie puste słowa. Referencje zadowolonych klientów potwierdzają skuteczność Twojej marki, a także budują jej wiarygodność w oczach Twoich przyszłych klientów.

Napisz, zadzwoń, przyjedź

Kontakt obok oferty to kluczowy element Twojej strony. Jasno i przejrzyście przedstaw internautom to w jaki sposób mogą się do Ciebie dotrzeć. Pokaż, że Twoja firma to ludzie – zamieść zdjęcie osoby do kontaktu, z pełnymi danymi teleadresowymi. Zadbaj o to, aby treść z danymi kontaktowymi nie pozostawiała odbiorom jakichkolwiek wątpliwości z kim rozmawiają.