7 elementów strony mobilnej. Tego na stronie nie może zabraknąć!

dekoracja blog

Strona mobilna, czyli taka, która jest przystosowana do wyświetlania na różnych urządzeniach przenośnych, stanowi uzupełnienie „tradycyjnych” stron desktopowych. Przyjrzyjmy się zatem składnikom strony mobilnej, które powinny być jej nieodzownymi, niczym torebka w małych rączkach mamy Muminka, elementami.

Przyciski skrojone na miarę

7 elementów strony mobilnej - przyciski

Wyjdź naprzeciw oczekiwań Twojego potencjalnego klienta! Odpowiednio duże przyciski ułatwią odbiorcom poruszanie się po Twojej stronie www. Pamiętaj, że to palce stanowią narzędzie, za pośrednictwem którego użytkownicy korzystają z Twojej mobilnej wersji witryny internetowej.

Postaw na intuicyjność

Treści na Twojej stronie mobilnej muszą być umieszczone w miejscu, które będzie czytelne dla użytkownika. Logo Twojej firmy powinno być podlinkowane do strony głównej… W ten sposób odbiorca, wchodząc na poszczególne podstrony, w każdej chwili i bez najmniejszego problemu będzie mógł powrócić do strony głównej. Planując układ treści pamiętaj, że ma on służyć odbiorcy, a nie stanowić kłodę w dotarciu do poszukiwanych przez niego informacji.

Wezwij do akcji

7 elementów strony mobilnej - call to action

Jak? Za pomocą przycisków call to action! Buttony „wyślij SMS”, „zadzwoń teraz”, „wyślij zapytanie”, umożliwią odbiorcy szybki i bezpośredni kontakt z Tobą! Przyciski tego typu zdecydowanie ułatwiają komunikację, niszcząc niewidzialny „mur” między Twoją firmą a konsumentami. Dodatkowo sprzyjają one pozyskiwaniu nowych klientów. Przyciski zachęcające do działania powinny wyróżniać się na tle pozostałych treści, np: kolorem, wielkością, czy fontem. To bardzo ważne, zwłaszcza, że pełnią one na stronie swego rodzaju rolę przewodnika, który prowadzi użytkownika po internetowych szlakach witryny www Twojej firmy.

Ułatw kontakt

Formularz kontaktowy to doskonała metoda pozyskiwania nowych klientów. Dzięki niemu odwiedzający Twoją stronę w szybki i w prosty sposób może zadać Ci zapytanie odnośnie produktu, który go zainteresował i być może, który chciałby zakupić. Tworząc formularz kontaktowy pamiętaj, aby sprowadzić go do najważniejszych treści. Najczęściej są to dwa, ale jakże cenne pola– pole wiadomości i kontakt zwrotny.

Jak do Ciebie dotrzeć?

7 elementów strony mobilnej - kontakt

Odbiorca strony mobilnej mając łatwy dostęp do informacji,  gdzie znajduje się Twoja firma, w każdej chwili będzie mógł do niej trafić. Wystarczy, że na stronie umieścisz mapkę dojazdu. To naprawdę nic skomplikowanego, a rezultat jest naprawdę zadowalający i dla użytkownika i dla Ciebie.

Przewijamy i rozwijamy

Nie możesz przesadzić z ilością treści na stronie! Długie ich przewijanie jest zarówno niewygodne, ale i irytujące z punktu widzenia odbiorcy. Aby spełnić oczekiwania użytkowników, sięgnij po technikę przewijalnej prezentacji treści. Mechanizm ten zdecydowanie usprawni nawigację po Twojej witrynie www.

Połącz się z mediami społecznościowymi

7 elementów strony mobilnej - media społecznościowe

Jeżeli działasz w mediach społecznościowych nie zapomnij umieścić linku do profilu Twojej marki w social media. Użytkownik wchodząc na Twoją stronę, za pomocą kliknięcia jednego klawisza jednym palcem, od razu zostanie przekierowany do profilu Twojej firmy. To rewelacyjny sposób na zareklamowanie swoich działań!

Podążaj za trendami i postaw na stronę mobilną! Nie wiesz od czego zacząć? Skontaktuj się z nami!

Cieszymy się, że możemy uchylić Ci rąbek tajemnej, marketingowej wiedzy. Jeśli artykuł był dla Ciebie wartościowy, koniecznie przeczytaj następny.

porozmawiajmy
o Twoim projekcie

cta: icon
Potrzebujesz doradztwa ekspertów od digital marketingu?
Aktywne szkło grzewcze EGLAS