Zastosuj niestandardowy zapis danego wyrazu. W jaki sposób? To bardzo proste. Wystarczy złamać obowiązujące zasady pisowni, jak np. zrobiła to marka Vimeo stosując grę słowną. W bazę słowa video wplotła wyraz „me”.
Dane słowo w rodzimym języku niekoniecznie będzie brzmieć równie atrakcyjnie, jak w języku obcym. Sięgnij do słownika wyrazów obcych. Zainspirowanie się słownictwem zagranicznym, może nadać nazwie Twojej marki niepowtarzalnego charakteru.
Sprowadzenie nazwy firmy do konkretnego wyrazu bazuje na pośrednim związku między charakterem marki, a znaczeniem słowa. Zastosowany wyraz musi być ogólny i konkretny. Nazwa stworzona na bazie jednego, nieskomplikowanego wyrazu jest prosta do zapamiętania.
Szukając odpowiedniej nazwy dla swojej firmy możesz połączyć dwa wyrazy, w efekcie otrzymując jeden. Takie podejście umożliwia wiele kombinacji na poziomie słowotwórczym. Daje Ci również gwarancję niepowtarzalności i unikatowości.
Opracowując nazwę dla swojej firmy sam wymyśl słowo. Dowolnie łącząc litery możesz stworzyć naprawdę ciekawy, oryginalny i chwytliwy neologizm. Taka praktyka sprawi, że Twoja marka będzie się wyróżniać w tłumie innych firm.
Nazwę firmy możesz stworzyć łącząc pierwsze litery danych wyrazów, tworząc całkiem nowy zwrot. Taki zabieg sprawi, że nazwa Twojej firmy będzie krótka, a co za tym idzie będzie łatwo zapamiętywalna.
Kreując nazwę dla swojej firmy bez obaw możesz sięgnąć do języka potocznego. Wykorzystanie powszechnie znanego zwrotu pobudzi wyobraźnię Twojego potencjalnego klienta, zapisując się w jego pamięci.
…i skontaktuj się z naszymi ekspertami, którzy pomogą Ci stworzyć niepowtarzalną nazwę dla Twojej firmy. Możesz też zobaczyć nasze projekty. Wybór należy do Ciebie.
PS. Tworząc nazwę dla swojej firmy kieruj się rozsądkiem. Pamiętaj, że jeśli dasz się nadmiernie ponieść fantazji, może to przynieść wymierny efekt. A jak już wpadniesz na konkretny pomysł, wypowiedz go na głos. Nazwa powinna mieć przyjemny wydźwięk nie tylko dla oka, ale i ucha.