Strona dla dewelopera – 6 rozwiązań, których nie może zabraknąć na skutecznej witrynie www

dekoracja blog

Planujesz budowę osiedla i potrzebujesz witryny sprzedażowej, która w dostępny i w atrakcyjny sposób pomoże Ci zaprezentować ofertę? Dobrze trafiłeś. Mamy dla Ciebie szereg rozwiązań, z którymi efektywnie poprowadzisz sprzedaż inwestycji i wzmocnisz swoją pozycję na rynku deweloperskim.

Tu możesz zobaczyć, jakie rozwiązania zaproponowaliśmy naszym klientom.

Zaskocz potencjalnych klientów innowacyjnością Twojej strony i zostaw konkurencję w tyle. Sprawdź, jakie elementy wzmocnią sprzedaż.

1. Dobry UX

Projektujemy strony ustawiając azymut skutecznego tworzenia witryn na preferencje ich użytkownika. Dobry UX to kluczowy element projektowania stron internetowych, który dobrze przemyślany dostarcza pozytywnych doświadczeń użytkownikom. Planując układ strony, kierujemy się zasadą ‘Don’t make me think’. Staramy się, aby użytkownik wchodził w interakcję ze stroną szybko i bez straty czasu na analizowanie kolejnych kroków. Nasze projekty interfejsu witryny skracają drogę użytkownika do CTA. Skupiamy się na projekcie intuicyjnej nawigacji, która ułatwia odbiorcy poruszanie się po stronie tak, by mógł szybko dotrzeć do poszukiwanych przez siebie informacji, czyli znalezieniu odpowiedniego mieszkania dla siebie. Wykorzystujemy pustą przestrzeń tzw. white space, aby poprawić skupienie uwagi odbiorcy na istotnych elementach oraz czytelność treści.

2. Wizualizacje 3d

To niezwykle przydatne narzędzie dla deweloperów, które pozwala na prezentacje projektów architektonicznych w sposób atrakcyjny wizualnie. Przygotowane przez nas wizualizacje 3d dostarczają użytkownikowi fotorealistycznych informacji na temat inwestycji. Wizualizacje z lotu ptaka dają pełny obraz osiedla, włączając w to zagospodarowanie terenu i relacje z otaczającą zabudową.

3. Wyszukiwarka mieszkań

Możliwość dopasowania pod indywidualne preferencje filtrów wyszukiwarki to niewątpliwie coś, co doceniają nasi klienci. Wyszukiwarka mieszkań zapewnia sprawne zarządzanie procesem sprzedaży. Klient może w szybki i bezpośredni sposób sprawdzić dostępność mieszkań według swoich indywidualnych potrzeb i wybranych przez siebie kryteriów, tj.: cena, lokalizacja, metraż czy liczba pokoi. Kupujący po sprawdzeniu dostępnych lokali może nawiązać bezpośrednio kontakt z deweloperem, eliminując potrzebę obecności pośredników i tym samym może przyczynić się do lepszej komunikacji na linii klient-deweloper.

4. Interaktywny plan osiedla

Interaktywny plan osiedla to nowoczesne narzędzie online, które umożliwia potencjalnemu kupującemu zapoznać się jeszcze na wczesnym etapie inwestycji z dostępnymi lokalami, ich rozmieszczeniem, metrażem i układem osiedla. Użytkownicy mogą zazwyczaj przeglądać różne piętra budynków, to jak wybrany lokal jest usytuowany w budynku i czy jest on dostępny w sprzedaży. To nowoczesne i skuteczne marketingowo podejście do prezentacji nieruchomości znacząco ułatwia proces wyboru i decyzji zakupowych.

5. Wirtualny spacer

Na podstawie fotorealistycznych wizualizacji odbiorca może w dostępny sposób i bez wychodzenia z domu zapoznać się z inwestycją. Interaktywny spacer 360 stopni umożliwia użytkownikom wirtualne wejście do wnętrza lokalu, tym samym oferując niezwykle realistyczne doświadczenie przestrzeni. Interaktywność wirtualnych spacerów pozwala użytkownikowi na samodzielną nawigację po przestrzeni, przybliżając interesujące elementy i zmieniać kąt widzenia, co jednocześnie zwiększa zaangażowanie daje poczucie kontroli nad zwiedzaniem inwestycji.

6. Dostępność na urządzeniach mobilnych

Dostępność na urządzeniach mobilnych obecnie to must have obecności online. Zdolność do prawidłowego wyświetlania się na różnych urządzeniach to jeden z kluczowych czynników branych pod uwagę przez Google przy rankingu stron internetowych. Responsywność dotyczy nie tylko kodu strony, ale również interfejsu użytkownika treści. Projektując strony bierzemy pod uwagę elementy takie jak: postrzegalność, funkcjonalność, zrozumiałość i kompatybilność.

7. Mapa udogodnień

Mapa udogodnień komunikuje wartość inwestycji, pomagając potencjalnym klientom poznać korzyści płynące z lokalizacji nieruchomości. Element ten może być zintegrowany z Google Maps lub przedstawiony jako własna grafika. Za pomocą mapy deweloper może przedstawić ważne punkty, które mieszczą się w pobliżu inwestycji – szkoły, sklepy, przystanki komunikacji miejskie, parki, czy inne punkty ułatwiające życie codzienne. Dobrze zaprojektowana mapa udogodnień pozwala potencjalnym klientom szybko ocenić czy dana lokalizacja odpowiada ich potrzebom i czy pasuje do ich stylu życia, a także może wpłynąć na decyzję o zakupie nieruchomości.

 

Jeżeli planujesz inwestycję i wciąż szukasz skutecznego rozwiązania sprzedażowego, lepiej nie mogłeś trafić. Zaprojektujemy dla Ciebie nowoczesną stronę, która wesprze Twoją sprzedaż, ale nie tylko. Mamy rozwiązania dedykowane dla Ciebie – wszystko czego potrzebujesz, aby prowadzić skuteczną promocję inwestycji deweloperskich. Sprawdź naszą ofertę.

Cieszymy się, że możemy uchylić Ci rąbek tajemnej, marketingowej wiedzy. Jeśli artykuł był dla Ciebie wartościowy, koniecznie przeczytaj następny.

porozmawiajmy
o Twoim projekcie

cta: icon
Potrzebujesz doradztwa ekspertów od digital marketingu?
Aktywne szkło grzewcze EGLAS