30.11 | digital marketing

Strona wizytówka – kiedy sprawdza się najlepiej?

dekoracja blog

To doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy chcą  zaistnieć w sieci przy niskich kosztach, np. dla startup’ów, których budżet jest ograniczony. Zaletą strony www typu wizytówka jest prosta i jasna nawigacja. Odbiorca odwiedzając stronę tego typu bez problemu odnajdzie wszystkie pożądane przez siebie informacje.

Strona wizytówka – anatomia w pigułce

Strona wizytówka - kiedy sprawdza się najlepiej?

Budowa strony wizytówki, o czym wspomnieliśmy kilka wersów wcześniej, jest mocno uproszczona. Najczęściej tworzą ja, takie elementy jak: menu złożone ze standardowych podstron (o firmie, oferta, kontakt), statyczny nagłówek graficzny, elementy graficzne korespondujące z charakterystyką marki. Intuicyjny system zarządzania treścią (CMS) pozwoli samodzielnie edytować treści strony, co daje ogromną swobodę w prowadzeniu działań marketingowych. Do dominujących cech charakterystycznych proponowanych przez nas stron wizytówek niewątpliwie nalezą:

  • użyteczność – skupiamy się na doświadczeniu odbiorcy; stosując zasady UX gwarantujemy prostą nawigację strony, zgodną z najwyższymi standardami,
  • unikatowa grafika – przygotowana przez nas grafika, odpowiada indywidualnym oczekiwaniom klientów, maksymalnie dopasowując się do specyfiki ich działalności
  • skuteczność – projektowane przez nas witryny wizytówki to doskonałe narzędzie komunikacji, z którym osiągniesz sukces.

Zaprezentuj ofertę w prosty sposób i zdobywaj nowych klientów

Wizytówki www są sprawdzonym narzędziem dla osób szukających skromnej strony internetowej, która ma po prostu dobrze komunikować usługi, produkty, czy wartości marki. W czym tkwi siła tego typu stron? To przede wszystkim:

  • możliwość prezentacji oferty – bezpośrednie zwrócenie się do klientów i komunikowanie językiem korzyści,
  • zbudowanie profesjonalnego wizerunku firmy i podkreślenie atutów Twojego biznesu,
  • kreacja wiarygodności Twojej marki,
  • możliwość prowadzenia dialogu z Twoimi potencjalnymi klientami – głównie przez CTA. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat przycisków wzywających do akcji (CTA), zachęcamy do zapoznania się z jednym z naszych wpisów, który znajdziecie tutaj.

Dla kogo?

Strona wizytówka to idealne rozwiązanie dla:

  • start’upów – niech świat dowie się o Twoim biznesie! Strona wizytówka pozwoli Ci zaistnieć w sieci, docierając do nowych odbiorców,
  • specjalistów z różnych branż – strona wizytówka jest niezwykle pomocna w budowaniu personal brandingu,
  • ekspertów wolnych zawodów – wizytówki internetowe to sprawdzone rozwiązanie dla specjalistów wolnych zawodów (adwokaci, lekarze etc.),
  • małych przedsiębiorstw.

Jeżeli chcesz zbudować profesjonalny wizerunek Twojej marki w internecie, zapraszamy do nas. Przygotujemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie!

 

Cieszymy się, że możemy uchylić Ci rąbek tajemnej, marketingowej wiedzy. Jeśli artykuł był dla Ciebie wartościowy, koniecznie przeczytaj następny.
Aktywne szkło grzewcze EGLAS