Twój produkt w akcji! Wykorzystaj potencjał animacji produktowej

dekoracja blog

Skradnij serca swoich klientów animacją produktową, która w atrakcyjny sposób przedstawi Twój produkt w 3d, podkreślając jego walory i zachęcając do interakcji. Chcesz przedstawić produkt, który dopiero pojawi się w Twojej ofercie, ale jeszcze nie posiadasz go w finalnej, realistycznej wersji? Mamy dla Ciebie super rozwiązanie.

 

Czym jest animacja produktowa? To nic innego jak film video, którego celem jest prezentacja produktu w ciekawej, animowanej stylistyce i podkreślenie jego najważniejszych zalet. Przygotowane przez nas animacje produktowe łączą najwyższy poziom artystyczny z równie wysoką skutecznością marketingową.

 

Nasi klienci mogą liczyć na nasze kompleksowe wsparcie w zakresie stworzenia animacji – od koncepcji po finalny produkt. Animacja produktowa znajduje swoje zastosowanie szczególnie w przypadku potrzeby przedstawienia cech produktu, których nie dałoby się uchwycić przy pomocy tradycyjnej grafiki. Jeżeli chcesz dołączyć do ich grona, skontaktuj się z nami. Razem stworzymy coś wyjątkowego. 🙂 Kliknij i  zobacz naszą ofertę.

Dlaczego warto?

  • Wizualne zainteresowanie – animacje produktowe przyciągają uwagę i pozwalają na lepsze zrozumienie treści. Dzięki nim można w atrakcyjny i w angażujący sposób przedstawić produkty lub usługi, jednocześnie wpływając na decyzje zakupowe klientów.
  • Zwiększenie zaangażowania – interaktywne animacje zachęcają użytkowników do interakcji z treścią. To może prowadzić do wydłużenia czasu spędzonego na stronie lub w aplikacji.
  • Wyjaśnianie procesów – animacje mogą pomóc w edukowaniu klientów na temat skomplikowanych procesów lub funkcji produktów. Są bardziej przystępne niż tekst czy statyczne obrazy.
  • Wyróżnienie się – w świecie pełnym informacji animacje pozwalają wyróżnić się spośród konkurencji. Dobrej jakości animacje mogą budować pozytywny wizerunek marki.
  • Lepsza komunikacja – animacje mogą pomóc w przekazaniu skomplikowanych informacji w sposób klarowny i przystępny.
  • Dostępność na różnych platformach – animacje produktowe można udostępnić na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, na YouTube czy w prezentacjach. To wszechstronny format, który dociera do różnych grup odbiorców.

 

Wyjaśnijmy to w 60 sekund, czyli video explainer

Video explainery są efektywnym narzędziem marketingowym, które edukuje i zwiększa zaangażowanie użytkowników. Ta krótka animacja produktowa może w prosty sposób objaśnić złożone funkcje lub korzyści produktu, co jest ważne dla klientów, którzy chcą szybko zrozumieć ofertę. Dzięki animacji, grafice i narracji możesz w kilku minutach wyjaśnić, jak działa produkt lub usługa. Ponadto animacja produktowa wspiera konwersję. Umieszczając video explainer na stronie internetowej lub w kampanii reklamowej, zwiększasz szanse na przekonanie potencjalnych klientów do zakupu.

 

Zobacz naszą przykładowe realizacje

 

Video explainer, którego celem była m.in. prezentacja zasad działania oświetlenia lotnisk dla marki S4GA. 

 

 

Video explainer dla dla Vetrotech Saint-Gobain przedstawiający budowę i zasadę działania jednej z szyb.

 

 

Jeśli masz pomysł lub produkt, który chciałbyś przedstawić w formie animacji, warto zastanowić się nad wykorzystaniem tego narzędzia. Chętnie Ci pomożemy.

Zobacz nasze dotychczasowe realizacje.

 

Cieszymy się, że możemy uchylić Ci rąbek tajemnej, marketingowej wiedzy. Jeśli artykuł był dla Ciebie wartościowy, koniecznie przeczytaj następny.

porozmawiajmy
o Twoim projekcie

cta: icon
Potrzebujesz doradztwa ekspertów od digital marketingu?
Aktywne szkło grzewcze EGLAS