Żegnaj nudo! Te elementy urozmaicą Twoją stronę www

dekoracja blog

Strona internetowa firmy powinna angażować w treści odbiorców, wzbudzając w nich przede wszystkim chęć skorzystania z oferty czy nabycia danego produktu. Jakie elementy sprawią, że Twoja strona firmowa stanie się ciekawsza, jednocześnie ułatwiając odbiorcy nawigację po jej zawartości?

Referencje klientów

Pokaż użytkownikom, co myślą o Twojej firmie Twoi klienci. Pozytywna opinia innych osób może być decydującą w procesie wyboru marki. Dodatkowo fakt, że z produktów czy usług oferowanych przez Ciebie skorzystali już inni odbiorcy umacnia wiarygodność Twojej marki. Decydując się na zamieszczenie na stronie referencji klientów, publikuj wyłącznie autentyczne rekomendacje. Warto również, aby każda z opinii podpisana była nazwiskiem autora. Wartościowym dopełnieniem referencji będzie, w miarę możliwości, zdjęcie wypowiadającej się osoby.

Aktualności

W Twojej firmie dzieje się dużo, często i dynamicznie? Niech świat się o tym dowie! Za pomocą modułu aktualności będziesz mógł na bieżąco informować odbiorców o tym, co nowego. Regularnie uzupełniane aktualności to także dowód na to, że Twoja firma żyje i ma się całkiem dobrze.

FAQ

Żegnaj nudo! Te elementy urozmaicą Twoją stronę www

Sekcja FAQ to miejsce, w którym możesz przedstawić odpowiedzi na pytania, której najczęściej zadają Twoi klienci. To także rewelacyjne rozwiązanie, dzięki któremu w zwięzły sposób zaprezentujesz obszerne treści. W jednym widoku bowiem ujęte są wszystkie nagłówki (np. pytania), które po rozwinięciu odsłaniają właściwą treść. Użytkownik ma możliwość pojedynczego, następującego po sobie, rozwijania odpowiedzi na wszystkie postawione problemy.

Film

Osadzenie bezpośrednio na stronie www filmu reklamowego mocno wzmacnia walory estetyczne strony, ale nie tylko…To doskonała szansa na prezentację oferty Twojej firmy – krótko, zwięźle, dynamicznie i oczywiście na temat! 🙂

Wydarzenia i imprezy

Bywasz na targach branżowych? Organizujesz konferencje? Poinformuj o tym swoich odbiorców! Niech Twoi potencjalni klienci będą na bieżąco z tym, co dzieje się w branży. Chronologiczna prezentacja eventów ułatwia nawigację po treściach.

Blog

Żegnaj nudo! Te elementy urozmaicą Twoją stronę www

Blog firmowy daje Ci wiele możliwości. Dzięki wpisom możesz dzielić się ekspercką wiedzą, jednocześnie utrwalając relację ze swoimi potencjalnymi klientami. Systematyczne zamieszczanie wpisów zachęca odbiorców do regularnego odwiedzania Twojej strony. Ponadto blog daje Ci szansę na zdobycie wysokiej pozycji w Google – wysoką wartość dla wyszukiwarki stanowią strony, których content jest regularnie aktualizowany.

Firma w liczbach

To ciekawy sposób prezentacji potencjału Twojej firmy w postaci danych liczbowych. Kluczowe informacje warto przedstawić na stronie startowej. Odbiorca zaraz po wejściu na witrynę poznaje mocne strony Twojej firmy.

Wyszukiwarka tekstowa

Zamieszczone w widocznym miejscu na stronie okno wyszukiwarki, daje odbiorcom możliwość dotarcia do poszukiwanych przez nich treści. Wyszukiwarka doskonale sprawdza się na stronach z katalogiem produktów.

Mapa

Żegnaj nudo! Te elementy urozmaicą Twoją stronę www

Wyjdź naprzeciw swoim klientom i wskaż, gdzie znajduje się Twoja firma. Prezentacja adresu biura  na mapie nie pozostawia jakichkolwiek wątpliwości, jak do Ciebie dotrzeć. Pokazując odbiorcom, gdzie mieści się Twoja firma oszczędzasz ich czas, który przy obecnym tempie życia jest na wagę złota. 🙂

Cieszymy się, że możemy uchylić Ci rąbek tajemnej, marketingowej wiedzy. Jeśli artykuł był dla Ciebie wartościowy, koniecznie przeczytaj następny.

porozmawiajmy
o Twoim projekcie

cta: icon
Potrzebujesz doradztwa ekspertów od digital marketingu?
Aktywne szkło grzewcze EGLAS