Aby rozkręcić sprzedaż produktów online postaw na stronę lub sklep internetowy, które pomogą Ci osiągnąć długoterminowe zyski, wzmocnią Twoją pozycję na rynku, a co za tym idzie pomogą w dalszym rozwoju firmy. Intuicyjny interfejs, wygodne filtrowanie produktów, optymalizacja SEO, bezpieczne płatności to jedne z kluczowych elementów sklepu. Czego jeszcze nie może zabraknąć, gdy mówimy o skutecznym narzędziu online wspierającym sprzedaż? Sprawdź to. Poniżej przedstawiamy naszą listę 6 elementów, które wdrażamy do proponowanych klientom rozwiązań.
Stawiamy na projekty, które bazują na motywacjach, oczekiwaniach i doświadczeniach klienta. Proponowany przez nas interfejs jest zrozumiały, prosty i łatwy w nawigacji. Minimalizujemy ilość kroków, które są potrzebne do osiągnięcia przez użytkownika pożądanego celu. Co jeszcze robimy, aby stworzyć przyjazny dla odbiorcy interfejs strony? W tworzeniu makiety UX dla strony dystrybutora, sklepu internetowego, przywiązujemy wagę do personalizacji, czyli dopasowaniu danych o użytkowniku do ich indywidualnych potrzeb i preferencji.
Prezentacja oferty to klucz, który otwiera drzwi sprzedaży. Aby zrobić to dobrze, warto zadbać o przemyślaną ekspozycję produktów. I tutaj wchodzimy my z dobrze zaprojektowanymi i przemyślanymi filtrami kategorii produktowych, które pozwolą Twojemu potencjalnemu klientowi szybko wyszukać dany produkt, czy porównać wersje wybranych produktów.
Z wtyczką WooCommerce sprawnie i bezproblemowo uruchomisz swój sklep na platformie WordPress, przekształcając zwykłą witrynę www w platformę e-commerce. Rozwiązanie to da Ci możliwość szybkiej sprzedaży online, sprawnego zarządzania zamówieniami, płatnościami i dostawą. Elastyczność i skalowalność WooCommerce daje możliwość rozbudowy witryny sprzedażowej wraz z rozwojem Twojego biznesu.
Wdrożony na stronę moduł „gdzie kupić”, pozwoli Twojemu klientowi w szybki i w łatwy sposób znaleźć najdogodniejsze dla niego miejsce zakupu Twoich produktów. Rozmieszczenie na mapie punktów dystrybucji pozwala zwizualizować ich lokalizację, a integracja z Google Maps umożliwia wygodne korzystanie z funkcji nawigacji, sprawdzenie godzin otwarcia punkty i uzyskanie wskazówek na temat dojazdu. Nic dodać, nic ująć.
Optymalizacja SEO pozwoli dostosować Twoją witrynę do wymagań wyszukiwarek, tak, aby poprawić widoczność Twojej oferty w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja treści witryny zwiększa ruch na stronie i tym samym poprawia liczbę konwersji. W obszarze optymalizacji skupiamy się na tym, aby stworzyć logiczną i intuicyjną dla użytkowników strukturę sklepu, tworzymy adresy URL przyjazne dla odbiorców i wyszukiwarek, dbamy o szybkość ładowania się strony, optymalizując jej kod.
Fotorealistyczne wizualizacje produktów, animacje 3d i video explainery przyciągają uwagę odbiorcy, angażują go i wspierają proces sprzedaży produktów. To doskonałe narzędzie marketingowe, które znajduje zastosowanie w wielu branżach. Prezentacja produktu w 3d umożliwia potencjalnemu klientowi dokładne zapoznanie się z funkcjonalnościami, kształtem i detalami produktu.