Skuteczna sprzedaż online? TOP 6 elementów must have dobrze zrobionej strony produktowej

dekoracja blog

Aby rozkręcić sprzedaż produktów online postaw na stronę lub sklep internetowy, które pomogą Ci osiągnąć długoterminowe zyski, wzmocnią Twoją pozycję na rynku, a co za tym idzie pomogą w dalszym rozwoju firmy. Intuicyjny interfejs, wygodne filtrowanie produktów, optymalizacja SEO, bezpieczne płatności to jedne z kluczowych elementów sklepu. Czego jeszcze nie może zabraknąć, gdy mówimy o skutecznym narzędziu online wspierającym sprzedaż? Sprawdź to. Poniżej przedstawiamy naszą listę 6 elementów, które wdrażamy do proponowanych klientom rozwiązań.

1. UX angażujący potencjalnych klientów

Stawiamy na projekty, które bazują na motywacjach, oczekiwaniach i doświadczeniach klienta. Proponowany przez nas interfejs jest zrozumiały, prosty i łatwy w nawigacji. Minimalizujemy ilość kroków, które są potrzebne do osiągnięcia przez użytkownika pożądanego celu. Co jeszcze robimy, aby stworzyć przyjazny dla odbiorcy interfejs strony? W tworzeniu makiety UX dla strony dystrybutora, sklepu internetowego, przywiązujemy wagę do personalizacji, czyli dopasowaniu danych o użytkowniku do ich indywidualnych potrzeb i preferencji.

2. Filtry i wyszukiwarki

Prezentacja oferty to klucz, który otwiera drzwi sprzedaży. Aby zrobić to dobrze, warto zadbać o przemyślaną ekspozycję produktów. I tutaj wchodzimy my z dobrze zaprojektowanymi i przemyślanymi filtrami kategorii produktowych, które pozwolą Twojemu potencjalnemu klientowi szybko wyszukać dany produkt, czy porównać wersje wybranych produktów.

3. WooCommerce + WordPress

Z wtyczką WooCommerce sprawnie i bezproblemowo uruchomisz swój sklep na platformie WordPress, przekształcając zwykłą witrynę www w platformę e-commerce. Rozwiązanie to da Ci możliwość szybkiej sprzedaży online, sprawnego zarządzania zamówieniami, płatnościami i dostawą. Elastyczność i skalowalność WooCommerce daje możliwość rozbudowy witryny sprzedażowej wraz z rozwojem Twojego biznesu.

4. Mapy dystrybutorów

Wdrożony na stronę moduł „gdzie kupić”, pozwoli Twojemu klientowi w szybki i w łatwy sposób znaleźć najdogodniejsze dla niego miejsce zakupu Twoich produktów. Rozmieszczenie na mapie punktów dystrybucji pozwala zwizualizować ich lokalizację, a integracja z Google Maps umożliwia wygodne korzystanie z funkcji nawigacji, sprawdzenie godzin otwarcia punkty i uzyskanie wskazówek na temat dojazdu. Nic dodać, nic ująć.

5. Optymalizacja SEO

Optymalizacja SEO pozwoli dostosować Twoją witrynę do wymagań wyszukiwarek, tak, aby poprawić widoczność Twojej oferty w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja treści witryny zwiększa ruch na stronie i tym samym poprawia liczbę konwersji. W obszarze optymalizacji skupiamy się na tym, aby stworzyć logiczną i intuicyjną dla użytkowników strukturę sklepu, tworzymy adresy URL przyjazne dla odbiorców i wyszukiwarek, dbamy o szybkość ładowania się strony, optymalizując jej kod.

6. Wizualizacje produktowe

Fotorealistyczne wizualizacje produktów, animacje 3d i video explainery przyciągają uwagę odbiorcy, angażują go i wspierają proces sprzedaży produktów. To doskonałe narzędzie marketingowe, które znajduje zastosowanie w wielu branżach. Prezentacja produktu w 3d umożliwia potencjalnemu klientowi dokładne zapoznanie się z funkcjonalnościami, kształtem i detalami produktu.

 

Zobacz, jak to wygląda u nas w praktyce. Przejdź do strony z prezentacją oferty

Cieszymy się, że możemy uchylić Ci rąbek tajemnej, marketingowej wiedzy. Jeśli artykuł był dla Ciebie wartościowy, koniecznie przeczytaj następny.

porozmawiajmy
o Twoim projekcie

cta: icon
Potrzebujesz doradztwa ekspertów od digital marketingu?
Aktywne szkło grzewcze EGLAS